Sånn blir du klar til RT

Hei!

Jeg vet at du har sykt mye å tenke på akkurat nå. Du stresser med både det ene og det andre, ikke minst med å blir klar til #RT2017. Enten du er #russpåbuss eller #russutenbuss så er det mye som skal ordnes. Billetter (#tryvann, #stavanger etc), kort, pass, klær, sko, alko, vaksine, prevensjon (Med mindre du planlegger å bli mamma eller pappa i januar 2018). Pluss en haug med andre ting som jeg ikke vet om en gang #gladjegikkevetalt. Men det er én ting jeg tenker på, som er viktig og som jeg skal dele med deg nå. Du har jo investert mye i RT2017 og har lyst til å være med helt til 17. mai eller? Da er det viktig at kroppen din klarer påkjenningen. Fra et rent medisinsk perspektiv er RT en oppskrift på hvordan du blir syk og satt ut for lang tid fremover. Ikke la det skje med deg. Her er en liten resept fra meg. Sånn forbereder du kroppen på mange uker med mye alko, lite søvn, mye hooking (#deterlovåhåpe) og uregelmessige måltider med mye #junkfood. 

Grunnoppskrift: Sov mye nå (primært om natten), spis regelmessig og sunt (dropp aldri frokost og spis varm mat hver dag), kom deg ut og få dagslys, tren (det bygger immunforsvar som ingenting annet). Multivitamin 1 dagl, D-vitamin 1 dgl, og Omega3 eller tran (NB! Sistnevnte aldri rett før mulig hooking). Det finnes også egne tilskudd som styrker immunforsvaret ditt direkte, spør meg hvis du trenger hjelp (Ikke hjelp til hooking, Line). 

Følger du denne, så er sjansen stor for at du klarer å fullføre RT. I beste fall klarer du også eksamen (“Herregud mamma, du er så sykt opptatt av skole”).

Russebertemamma logger av for å #gåturidagslys #tavitaminer #sjekkeblogglista

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg