Rebus + russ = kluss

Hei!

Fra sidelinjen kan jeg ikke annet enn å si at Russe-rebuser viker litt skumle. Post etter post med oppgaver som utfordrer både kropp og sinn. 

– Se mamma, han har barbert bort alt håret på toppen av hodet og beholdt det som er rundt lism. Jeg stirrer vanntro på et bilde, tatt ovenfra for sikkerhets skyld, av en smilende russ (eller er det en olding med hentesveis?).
– Det er jo helt vilt. Og det håret gror ikke ut før han er ferdig med bachelorgraden. 
– Jammen, de fikk full pott med poeng da. Det er jo kjempebra!
– Brillefint! Så synd at du er syk og ikke kan være der (Takk Gud for den infeksjonen). 

Jeg skjønner at dette er kjempegøy. Vurderte en stund om jeg rett og slett skulle vært med selv, men så fikk jeg vite at det var en post som het “nakenpyramide” (Ja, det er akkurat det du tror. En slags russeutgave av Monolitten). Og da kjente jeg at motet sviket litt ass. 

– Det er ikke noe problem med nakenpyramide og kleslenke og sånn. Vi tar ikke av oss alt, og så er det fotoforbud.  
– Okay, skjønner (Fotoforbud? For en lettelse!). 

Etter noen timer ropes det fra sengen.

– Rebusen ble stoppa. Det tok litt av, så de stoppa den. Sykt dumt da. 

Oj da, ny sveis til ingen nytte. Men pytt sann, gøy så lenge det varte! 

Russebertemamma logger av for å #leserussekort #leggeseg #sjekkeblogglisten


Ruller med Elm street. Meg og Martine. 
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg