Flere Russeforeldreknuter 2017

Hei!

Jeg ligger ikke så veldig godt an i forhold til å skaffe meg de knutene jeg skulle (se Knute på tråden). Jeg sliter til og med litt med §10, og den handlet jo bare om å finne meg sjæl. Men det har vært stor pågang fra foreldre som har klart alle ti og som trenger mer å bryne seg på. Det er en stor glede for meg å presentere de neste knutene. Tiden løper ut folkens. Det er bare ti dager igjen av RT 2017. Magatrist, men sant. 

Hvis noen finner en SORR-representant så send meg pm. Jeg har skremt vannet av en god del røde og blå når jeg, med kysseklar munn, har spurt om de tilfeldigvis er i SORR. Redd dine medruss fra å oppleve det samme!

De Offisielle Russeforeldreknutene 2017

§11. Tenk snille tanker om russetiden i ett døgn i strekk. Bit av brillene til Gandhi. 
§12.Motstå trangen til å flykte fra hele russetiden. Apollo.katalogen
§13.Servér frokost til en russ du ikke kjenner.  Brødrister
§14.Få liv i en russ som har sovet èn time etter rulling. Middels stor kanon
§15.Drikk en kaffe med et bind i munnviken.  Kopi av IQ-testen din
§15.Gå tur med en frossen russ i bånd og spør etter legevakten.  Frossenfisk
§16.Underhold kollegene i lunsjen med historier om hvor stolt du er av alt russen din sier og gjør. Ørepropper og skylapper. 
§17.Ikke bekymre deg for 10%-regelen for fravær  Kongens fortjenestemedalje i gull
§18.Spandér en Happy Meal på en random russ og insister på beholde leken selv.  Leken (så klart)
§19. Få russen din til å lese til minst èn prøve i RT.  Fjær i hatten
§20. Finn russen.Det bor èn eller maks to russ hjemme hos deg. Prøv å finn den/dem.  Bilde av russen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og mens du er i gang. Sjekk ut ut §44 på De Offisielle Russeknutene 2017. Den handler om om kline med en lommelykt. Lykke til sier nå jeg. 

Russebertemamma logger av for å #lokalisereruss #vaskehoodie #sjekkeblogglisten


Jakter på Foreldrerusseknuter og Ruller med Elm Street sammen med Russebertepappa.

Legg merke til fornuftig ørepropp!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg