Nå er det russ igjen og nå er det russ igjen

og russen varer helt til påske, nå er det russ igjen og nå er det russ igjen og russen varer helt til påske (minst og forhåpentligvis lenger). 

Hei!

Det er helt klart noen fordeler med å få barna tett. Russefeiring to år på rad er IKKE en an dem #Elmstreet2017 #Chucky2018 Jeg har jo nettopp kommet meg etter 2017-sesongen! Jeg er ikke klar! Men det er det åpenbart ingen som tar hensyn til #russebertemammatåleralt

Nå er det bare noen timer til gutta slipper dekk, Nei folkens, vi snakker fortsatt ikke om at de har tviholdt på gamle bildekk og endelig har kommet på bedre tanker. I tillegg til å komme mellom bussen og asfalten, er dekk er det som kommer mellom teaser og konsept #jegskjønnerungdom. I Bærum er det vel bare Chucky som har hatt teaser.

Det er visst ikke så hemmelig med slippene her i Bærum. Det gjør det dessverre umulig for meg å drite meg ut sånn som jeg gjorde i fjor. Da skrev jeg nemlig et hysterisk bra blogginnlegg (syns jeg selv) om slippet til jentene (serr det beste innlegget jeg har skrevet ass) og publiserte det sånn omtrent i storefri den dagen de skulle slippe. Fett innlegg, sykt mange som leste det, bare de første 2 minuttene var det flere hundre faktisk #jegerkul. Russebærta ringe, sikkert for å gratulere tenkte jeg, men hun var ikke blid!! Det skulle være HEMMELIG med det slippet lism. Ouch! #jegerfucked Jeg lærte sjukt raskt hvordan man sletter et innlegg, men da var det allerede screenshota og delt herfra til Bergen. Russebærta klikka i vinkel og jeg var like knust som en jeg vet ikke hva #verdensverstemamma #jegskjønneringenting

I år har jeg altså ikke muligheten til å oute gutta, men jeg finner sikkert på en annen måte å drite meg ut på. Bare vent! Her om dagen var det noen som klaget over at jeg maser 24/7. Hææ? Det må da være lov å mase èn dag i året og dessuten er det sykt lenge siden #getoverit

Russebertemamma logger av for å #puggerussesanger #lesesegopppåknuter2018 #sjekkeblogglista

Bandanarama – 2017 ass! Foto: Tobias Schrøder (bare Tobias, ikke Guro) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg