Survival kit for Russ2018

Hei!

Russetiden er ikke bar støy og moro for russen, den er også big business for en god del smartinger der ute. Dette er en del av russeopplegget som jeg liker ganske dårlig. Særlig fordi jeg ikke kom på det først #dustemeg Men her er et par forslag som jeg syns dere burde vurdere å anskaffe. Og merk, disse rådene er helt gratis. I motsetning til nesten alt annet i RT. 

Nødlader er et must. Du må ha det, men ikke si til foreldrene dine at du har det. Da ryker den beste unnskyldningen din for at du er umulig å få tak i.
– Serr helt tom for batt ass, i hele natt! 

Ørepropper Du vil jo helst ikke bli døv, så propper må til. NB! Husk å ta dem ut når du er på skolen/jobben og ikke minst etter RT.
– Halloooo, jeg SNAKKER til DEG! Ikke lat som du ikke hører, din slappfisk. 

Vann Så enkelt, men så lett å glemme. Mange misforståelser knyttet til dette. Når foreldrene dine sier du skal drikke mye før du legger deg, så mener de VANN. 
– Drickkke meeer? Erru serriøs? Trukke jeg klarer mer nå ass, mutter’n. 

Kondomer Selvforklarende. Selv om foreldrene dine gleder seg vilt til å se deg reprodusert i et gurglede lite vesen, så passer det dårlig i februar 2019 #yogaretreatpåbali #milla #høyereutdanning

Spypose Du tenker selvfølgelig at du kan spy ute, men da glemmer du at du kan bli #russebussyk og bør #spymedstil (se tidligere innlegg) Ta med fra fly på vei hjem fra awesome tur i vinterferien eller stjel bunkevis med de små ziplock-posene fra securitykontrollen på Gardis. De ligger rett under plakatene der det står: “En per person” #latterlig

Armbånd med telefonnummer til mor og far Det er mulig du allerede har et som du brukte da dere var i Dyreparken i Kristiansand eller på Liseberg. Hvis det føles litt trangt, så må du bestille nytt. Det er jo en litt komplisert prosess, så jeg foreslår å gå for en tatovering. Vær nøye når du går inn i kontaktlisten din, dette er ikke tiden for slurv. Be om et hjerte bak mammas nummer, det gjør henne litt mildere stemt når hun ser hva du har gjort #ellerkanskjeikke

Ullsokker høres feil ut, men er riktig. Vet du hvor kaldt det kan være utendørs om natten i mai og april? Nettopp! Du pleier å feste inne. Du vil ikke bli syk, ull er varmt selv om det er vått, bomull blir grisekaldt når det er vått. Dette rådet er faktisk seriøst #takkmegnårvimøtespårulling

Ja, da er vi vel sånn någenlunde i mål her. Hvis du har tips du vil dele med andre, så send dem til meg. Jeg lover å lese alle, husk ingen innspill er for dumme (de tar nemlig jeg meg av). 

Russebertemamma logger av for å #værelittseriøs #lagesnømann #sjekkeblogglista

Mimrer….og gleder meg til vårens foreldrerulling. 

Foto: Aner virkelig ikke. Sorry. . 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. RT er så vidt startet :p neida, etter russetiden er det viktig å få hentet seg inn tenker jeg 🙂 det er et hardt liv tenker jeg. Haha 🤫 #gjørsegklarforåblimodnet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg