Lillebror er vekk ass

Hei!

Lillebror er søkk vekk. Han har vært borte i omtrent en uke og jeg er like parkert som en russebuss på 18.mai. Ok, jeg skal ikke dra den, han er ikke borte på ordentlig, men det føles sånn. Han er borte fra Snap map. I fjor drev jeg intens overvåkning av Russeberta via messenger #syktpraktisk. I år har jeg avansert til Snap map, men det hjelper jo ikke en dritt når han har skrudd AV hele den vidunderlige funksjonen #mislykketovervåkning #bittelittstressa 

Så viser det seg at han hadde en god grunn. Usedvanelig god vil jeg si. Det var fordi gutta #macgyver2018, ikke ville at noen skulle vite hvor bussen stod parkert mens de jobbet på den. Og det fordi det finnes folk der ute som trasher russebusser #jegersjokka #leimeg #forbanna
MAKAN! Hva går det av folk? Jeg ble gjort oppmerksom på hva som hadde skjedd med bussen til #baditalian2018 og det er jo for svarte svingende helt DRØYT! Hvor er vi? Napoli? Jeg er for øvrig halvt italiensk #gooditalian, og derfor går det ekstra sterkt innpå meg. 

Her om dagen (det var mye nærmere natten egentlig, men det høres bedre ut med dagen) skulle vi forresten ordne noe greier på nettet, Lillebror og jeg. 

– Gidder du å hjelpe meg med det her mamma? 
– Seff, jeg gjør det fra min PC, så kan du se om du klarer det selv fra din egen (dæven så pedagogisk jeg kan være lism #stolt).

Så jobber vi i stillhet en liten stund. Fokusert om oppgaven. Lillebror klikker i vei, det går ikke sakte. 

– Det var det, sier han fornøyd etter ca 2 minutter. 
– Ja, svarer jeg, like fornøyd, jeg har også fått logget inn, nesten. Kom du inn med din brukerID? 
– LOGGET INN? KOM JEG INN? Han ser på meg over kanten av skjermen med vanntro i blikket, og blitte litt forakt om jeg ikke tar helt feil..
– Ehh, ja. Skulle vi ikke prøve  å booke det nå da? 
– Booke det? Seff, men serr, mamma. Jeg har funnet det, lest vilkårene, sjekket alternativene, sjekket med gutta, booket det og er klar til å betale nå ass!!
– He, he. Det har du ikke rukket på den korte tiden!! LOL og LMAO #minst Bare gi meg litt mer tid. 
– Mamma, slutt, bare gi meg kortnummeret ditt. 

Jadda, jeg husker jeg syns det var latterlig at de ikke skulle lære touch da de fikk PC. Yeah, right. 

Russebertemamma logger av for å #vorse #skafferulleplass #sjekkeblogglista

Nå er det alvor ass. Dress å greier! Foto: Jepp, meg denne gangen. (Faktisk rett før jeg fikk en knappenål lant innunder neglen på pekefingeren. Nei, har dessverre  ikke bilder av det) Au ass. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg