Blir det ikke foreldrerulling?

Hei!

Jeg har ikke for vane å mase, men BLIR DET IKKE FORELDRERULLING? Personlig har jeg satt av hver dag frem til og med 16. mai. Hittil har jeg sagt nei til nøyaktig 57 invitasjoner fra nær og kjempefjern #godtilåprioritere Neida, ikke tenk på meg. Jeg tar det på sparken, som italiensklæreren min sier. Mens jeg venter på dato for rulling prøver jeg å samle knuter. Sørgelig nok har jeg jeg ikke klart særlig mange hittil, men det er sykt mange dager igjen da! 

De offisielle Russeforeldreknutene 2018

 § 01. Prøv fem dager i strekk i RT der du ikke sier: “Du luker litt rart” til russen din.  Wunderbaum
 § 02. Gå bundet til en medforeldreruss en hel dag på jobben.  Slepetau
 § 03. Ha sikker sex mens én eller flere russ sover ut rusen i rommet ved siden av.  P-pillebrett 
 § 04. Sov en hel natt med mobilen i flymodus.  Fasttelefon
 § 05 Lat som det ikke er ditt barn når de ringer fra legevakten.  Stetoskop
 § 06. Løp bort til en russ du ikke kjenner og be om russekort.  Kortet (seff)
 § 07. Møt din russ med et smil og si “så bra du ser ut” hver gang russen stikker innom hjemme.  Løgndetektor
 § 08. Få russen til å spise sunt en hel dag i RT.  Bunt med gulrøtter
 § 09. Unngå å bli russebuss-syk på foreldrerulling. Spypose
 § 10. Prøv å ha 48 bekymringsfrie timer i strekk i RT Knute på tråden

Men serr ass. Hvis noen av dere russ har ambisjoner om få nr 42 (av De offisielle russeknutene 2018),  så stiller jeg meg herved til disposisjon. Ellers tillater jeg meg å håpe at flest mulig av dere går for nr 100. Forresten dere, gutta slapp til Waveshaper2018. Er det mulig å krølle tunga rundt det uten å være litt brisen? 

Russebertemamma logger av for å #jaktenuter #gledesegtilrulling #sjekkeblogglista

Søskenrulling ass. Men ikke foreldrerulling lism? Foto:Gjett hvem som var oppe kl 05:30 og tok bilder? 

 

2 kommentarer
    1. Russ (18):Hehe. Regner med at du kommer skikkelig fort over det. Føler egentlig ikke at jeg leker russ, man kanskje det hadde vært en idé. Takk for at du tok deg bryet med å komnetere:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg