Skal de virkelig vrenge trusa?

Hei!

I gårsdagens innlegg blandet jeg “slippe” og “vrenge”. Nei, snakker ikke om skittentøy og klesvask. Eller hvem vet? For nå har jeg fått en kort innføring i hva et #vrengeparty er. Jeg trodde først det handlet om å vrenge magen (les spy), og følte meg ganske ovenpå. etter å ha skjønt det helt av meg selv. #jegskjønnerungdom. Nå viser det seg, at det ikke er magen som skal vrenges. Dessverre, vil jeg faktisk si. Det som skal vrenges er trusa (mulig jeg misforsto litt, var det buksa hun sa, men samma det). Har ikke tid til å spørre,, hun er på skolen, #tommeloppframamma #flink. #skoleerbra #gjørnoemedlivetditt

Vrengefesten er et svært treff for romeriksbussene (“Jeg føler meg bare så mye mer hjemme på Romerike lism”) der man vrenger buksa (eller var det trusa?) og så er RT igang på ordentlig vettu. Jeg bøyer meg i støvet over denne boblende kreativiteten. Hadde aldri falt meg inn å invitere til noe der vi feiret/markerte samhold og identitet ved å vrenge trusa, men der har du meg, begynner å bli gammel. 

Fortsatt ikke beroliget over at de har flyttet denne vrengegreia til en dag da politiet har høy beredskap. Bør jeg være #bekymretmamma ? Nora, Line, Lasse #trengerlitthjelpher

Russebertemamma logger av må bestille #russedress og #dekulestetrusene 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg