To like or not to like…..

Hei!

I går fikk jeg en hate #notsogoodenglish #butbut, faktisk fikk jeg to (tror det var fra samme person, så da telles det som èn lism). Sannsynligvis fra en skikkelig taper (Det var kødd ass, jeg bruker ikke ordet taper. Aldri brukt det #kommeraldritilåbrukedet). Og akkurat det mener jeg seriøst. Slettet den første, hadde ikke tid til å svare, men hateren ga seg ikke og den andre svarte jeg på. Begge kommentarene var temmelig harmløse, men likevel kjente jeg på at det er noen der ute som ikke liker det jeg skriver eller at jeg skriver. Jeg måtte gå en liten runde rundt meg selv for å kjenne etter om det var greit. Til min overraskelse var det helt greit og jeg ble faktisk ganske glad for den haten #fikkmegtilåtenke. Hva er det å like, hva er det å hate? Hva er vennskap egentlig, og hvordan er det å ha fiender? Aristoteles sa at vennskap er én sjel som har tatt bolig i to legemer #filosofirocker. Heldig er den som har en sånn venn. Hva er en venn for deg? Har du mange eller få? Gode eller dårlige, for det finnes dårlige venner også, ikke sant? Den du trodde du kunne stole på når alt gikk til helvete, men som sviktet når det virkelig gjaldt. Du trenger ikke mange venner egentlig. Du trenger at den, eller de du har, er gode og stiller opp uten spørsmål når du trenger det. Du får gode venner av å være en god venn #notrocketscience, men sånn er det. Likes og hates kommer og går. Ekte vennskap består. 

Jeg håper du har en god venn. Jeg digger forresten alle dere der ute, som jeg ikke har møtt, men som liker og kommenterer det jeg gjør. Jeg liker deg som sendte den haten i går også faktisk, selv om jeg ikke vet hvem du er. Jeg har en #coolaid2017 sticker på PC,n min. Jeg har en #vigilance2017 bandana (som noen har stjålet “Jeg har ikke sett den mamma, jeg sverger, denne her er min”). Og til alt overmål har en bærumsbuss for første gang sluppet en teaser #grattischucky Jeg begynner å bli venn med RT 2017. Skikkelig venn lism. 

Russebertemamma logger av for å #leteetterladerentilpcn #bestilleklærtilforeldrerulling #sjekkeblogglista

2 kommentarer
    1. Vilde Ryen: Tusen takk, Vilde! Litt tøff dag i går, men i dag er alt mye bedre:-) Mye takket være fantastisk støtte fra alle dere fantastiske jentene på Elm street:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg