Er du 50 er du med…..

Hei!

Jeg har holdt meg litt unna temaet russelåter. Som dere vet er dette en terapiblogg, men det får være grenser. La meg si det sånn, at prinsippet om at noen få ødelegger for mange får anvendelse her. Den fjerde statsmakt har gitt mye oppmerksomhet til en låt fra Vestlandet, jeg har ikke tenkt å markedsføre den låta enda mer, men det er viktig og nødvendig å sette fokus på ting som her helt på trynet. Glad gutta la seg langflate #smartruss.

Kan det være at noen var litt bedaisen i gjerningsøyeblikket? I hvert fall ingen tvil om at de skjønte at de hadde esset på leggen. Vi satser likevel alt på en russetid som er helt knall i padden. En våken leser vil ha oppdaget at jeg har klint til med noen bergensuttrykk her #heiabrann #kjusaoss og det er ene og alene for å få opp lesertallene i Bergen. Prøvde å bli venner med noen bergensruss her om dagen, men ble nektet å sende venneforespørsler (“Du må vente til de spør deg, ellers blir det dødskleint”). Ok, resultatet av denne (idiotiske!) policyen er at jeg fortsatt bare har tre gutterussvenner, og de er ikke engang delvis fra Bergen (men takk til Morten, Lasse og Mads som holder ut med å bli tagget igjen og igjen). Og forresten, takk for invitasjon på FB til 19-årsdag. Skulle akkurat til å trykke “skal” da jeg fikk melding fra russeberta: “Ikke svar” “De kødder”. Synd, jeg som hadde kjøpt gave og alt. 

Sitter forresten her og sysler med tanken om å skrive en låt selv. Har ikke kommet lenger enn til refrenget, men det er jeg til gjengjeld temmelig fornøyd med:

Slutt å vær så superfrekk, dette ække hjememsnekk.
Ikke tro du er så kul, selv om du du er russ på hjul.
Mens du knyter russeknuter, ruller jeg forbi med Ruter
 
(Jeg sverger, det høres bedre ut med lyd). 

Russebertemamma logger av for å #øvelseskjøremedlillebror #meditere #sjekkeblogglisten

Bergens Tidende neste? Hehehe….

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg