Hva ungdom egentlig sier…..

Hei!

Etter suksessen med innlegget “Hva foreldre egentlig sier….” tenkte jeg det kunne være fint med en oppfølger fra “den andre siden”. Nope, snakker ikke om det hinsidige. Men om hva ungdom egentlig sier, når de sier det de gjør #vilviegentligvitedet 

  • Jeg sover sikkert hos Martine (Jeg har virkelig ikke peiling på hvor jeg skal sove. Direkte usannsynlig at jeg sover hos Martine. Vet ikke hvor jeg sover før jeg er der da, OMG).
  • Jeg skal ikke drikke så mye i dag (Vet ikke helt hvor mye drikke jeg har i bagen, men kommer garantert til å drikke opp alt som er der. Skulle det dukke opp mer drikke en jeg har med, skal jeg nok klare å hjelpe til å bli kvitt det også).
  • Jeg legger meg nå! (Jeg legger meg i sengen nå, det betyr seff ikke at jeg har tenkt å SOVE. Det skulle tatt seg ut, klokken er tross alt bare 23:00. Jeg er ikke 5 år lenger ass).
  • Jeg har slutta og snuse (Jeg har slutta og snuse foran dere. Og det er jeg skikkelig stolt av. Jeg er jo ikke så mye sammen med dere da, heldigvis)
  • Jeg skal rydde rommet nå (Jeg kommer aldri, les aldri, til å rydde det rommet. Jeg skal flytte hjemmefra om ikke så lenge, så why skal jeg rydde lism). 
  • Det går fint, pappa’n hennes kjører meg hjem (En av gutta kjører, han har hatt lappen i over 24 timer nå og jeg føler meg så trygg når han spiller russelåter kjempehøyt mens han kjører).
  • Jeg tror ikke den innleveringen var til i morgen akkurat (Den var til forrige fredag). 
  • Jeg kjøpte den på salg, den var SYKT billig  (Den var salg i noen av butikkene på senteret. Opp til 70% faktisk. Den kunne vært på salg). 
  • Jeg vet at den ligger hos Tina (Jeg har IKKE mistet yndlingsgenseren din. Jeg visste ikke engang at det var yndlingsgenseren din. Jeg ANER ikke hvor den er. Serr irr at du maser om den fortsatt). 
  • Jeg har spist (Seff har jeg spist. En gang. Husker ikke når. Hvem bryr seg?).

 

Jada. Sånn er det. Og det er ikke så ille da Egentlig. Tusen takk for at du hjalp meg å skrive dette innlegget #bestedatteren

Russebertemamma logger av for å #forberedeuken #sepånetflix #sjekkeblogglisten

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg