Intimbarbering

Hei!

I dag skal det IKKE handle om intimbarbering. Det skulle tatt seg ut! Jeg lanserte tanken om et sånt innlegg for russeberta rett før hun flyttet hjemmefra for åtte timer siden #overrasket. Hun har flyttet for å starte RT på egne ben. Jeg tuller ikke, hun har flyttet til en annen familie. Hvor fett er ikke det? Jeg har lagt beina på bordet, senket skuldrene og overlatt all russebekymring til en annen mamma #hvorflakskanmanha #takktitta #elskermartine. Og siden hun har flyttet ut, så har jeg lokket påskeharen til å gi meg påskeegget hennes, og spist en god del av det allerede. Det er tross alt palmefredag og kick-off på Hellerudsletta. Den så mye omtalte Vrengefesten starter om bare noen timer. Jeg kjenner at jeg også må vrenge noe, og det føltes naturlig å vrenge et påskeegg. 

Men altså, konfrontert med ideen om at jeg skulle skrive om intimbarbering gikk russeberta nærmest i vranglås på vrengedagen. Hun syns det var en særdeles dårlig idé (“Hæææ? Seriøst! Det kan du IKKE gjøre”). Jaja, jeg kan ikke annet enn å være litt enig med henne #detskjerikkeofte. Jeg sparer ideen til litt lenger ut i RT, men det sier jeg ikke til noen #topphemmelig.

Nok om det. I dag er det altså en god del dresser som er ute for første gang, med en god del russ inni #herregudnåskjerdet #RT2017ass Jeg syns det er så gøy at det endelig har startet. Jeg håper dere får det fantastisk i kveld alle sammen. Make Vrengefesten great again!

Jeg vet faktisk ikke så mye om hvem som er på Hellerudsletta i kveld. Men jeg vet om én som ikke er der. Det blir ikke like bra uten deg! Jeg savner deg, og jeg er ikke der engang! Jeg håper de har fått vrengt de mandlene ut av halsen din og at du er tilbake på bussen før du rekker å si; tonsillektomi. Et par dager med iskrem, så er Coolaid2017 komplett igjen. God bedring! 

Russebertemamma logger av for å #leieutrommethennes #spisesmågodt #sjekkeblogglista

Borge has left the building….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg