Jeg har rullet

Hei!

Jeg må bare si at jeg har undervurdert foreldrerulling. Det var #syktgøy ass. Først vors (Takk mamma og pappa Celine. Særlig for de små pølsebollene. Kjempegode! Stjal med meg en del. Hysj!) Topp stemning, men Martine er litt betenkt. – Blir det kleint? 

 

Har jeg vært skeptisk til RT, pengebruk, parkas, bandana og buss? Jepp! Er jeg like skeptisk nå? Nope!  Er jeg imponert? YES! Jeg syns dere har vært kjempeflinke. Bussen var kul, og jeg digget de hvite skinnsetene. Litt #stressless anno1980 lism.


Det var mildest talt overraskede at jeg ikke ble russebuss-syk. Det viser seg at hvis man drikker en del champagne og cider, står med ryggen til kjøreretningen og danser mens man synger “sommartider hey, hey sommartider…..” skikkelig høyt, så blir man IKKE bilsyk! Genialt og mye morsommere enn å ta bilsyketabletter. Hvorfor har ingen fortalt meg denne hemmeligheten før #nestendårliggjort.


Loungen. Hadde tenkt å ta en sånn dærre mosh pit, men motet sviktet litt.Litt mye. For mye. 
Det store høydepunktet var selvsagt å møte så mange fine russ (og russeforeldre). Dere er bare så herlige! Jeg har hatt kontakt med en del av dere her og der, men aldri møtt dere, så det var virkelig stas. 


Se så glad jeg er for å møte folk jeg føler jeg allerede kjenner! Legg merke til de hvite buksene. Råd til foreldre som har rullingen tilgode: Ikke hvite bukser, ikke høye hæler. 

Kjære #Elmstreet2017. Tusen takk for en uforglemmelig aften ass #huskerdetforalltid #keeponrolling #dereerdeallerbeste

Noen ruller videre, mens Russebertemamma logger av for å #vaskehvitebukser #mimre #sjekkeblogglista

PS! Takk til Titta og Trond. Uten dere hadde vi blitt stående på Lillestrøm stasjon natten over. Dere er verdens snilleste! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg