Å tisse med stil

Hei!

Jeg var litt usikker på den overskriften, men tenkte at “Spy med stil” er det mest lest innlegget hittil, så da lar jeg det stå til. Det er utrolig mye snakk om hva man skal drikke i RT, hvordan man skal skaffe det (“Når skal dere kjøre meg til Sverige, så jeg kan bruke kvoten deres?”), hvor mye man skal drikke og til og med hvor fort man skal kyle det ned (Jfr §91 Drikk en halvliter øl/cider på 10 sekunder). Så vi kan slå fast at det fokuseres mye på å få det inn, men sørgelig lite på at det skal ut igjen. Jeg prøvde å rette litt på statistikken da jeg skrev “Spy med stil”, og her er oppfølgeren. Den du ikke har ventet på, men som kommer likevel. Her er utfordringen; Du har på den kuleste dressen, i den fineste fargen. med sølvbokstaver, stjerner og kort i lomma. Du har drukket skikkelig, skikkelig mer enn nok og nå må du virkelig, virkelig tisse. Problemet er bare at det ikke finnes noe do. Her er det om å gjøre å holde hodet kaldt, for du vil jo tisse med stil. 

Sånn gjør du det hvis du er jente: Ta med deg minst fem andre jenteruss. Finn et egnet og diskret sted. Pass på at du har på noe under dressen, ikke få #botforblotting. Ta frem papiret som du alltid har i lomma. Sett opp håret. Lirke deg forsiktig ut av dressen og dra den ned til midt på låret eller til knærne. Nå kommer det kritiske punktet, du må samle HELE dressen foran deg og holde den SAMTIDIG som du setter deg på huk. Pass på tyngdepunkt og benstilling #ikkepådenyesølvuggsa. Tiss. Du vet du er ferdig når du føler deg utrolig glad og lettet. Da reverserer du hele prosessen og er #klarforpåfyll. NB! Avslutt med å finne et offentlig toalett, sånn at du får vasket hendene. Har du mensen? Hold deg eller hold deg hjemme (quote Martine). 

Sånn gjør du det hvis du er gutt: Piss helst alene. Ikke tenk så mye på hvor du er. Kommando gjør alt kjempelett. Knepp opp dressen nedenfra og gjør som du pleier. Piss. Du er nesten ferdig når du begynner å tenke på #hvordensistedråpenhavner. Knepp igjen, du er ferdig. 

Så gutta, respekt til alle jentene der ute. Det er ikke så enkelt som dere tror. 

Russebertemamma logger av for å #snakkemedrusseberter #spisesushi #spiselørdagsgodt

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Sunniva, Så utrolig underholdende! Kan nesten høre stemmen din når jeg leser innleggene 🙂 Håper alt er bra med deg – blogger, tv-stjerne og alt! Om noen år kan jeg kanskje si, at “jeg kjenner hun derre topp-bloggeren” 😉 Jeg har selv russ i hus (for tredje gang), men merker foreløpig ikke noe særlig til det. Hun har hentet esken med det rare i på posten og er igang med å pynte antrekket, men fokus er heldigvis ennå på skolearbeidet. Så får vi se. Har en forhåpning om at hennes uker i infernoet skal bli like hyggelig (og relativt sett rolig) som de andre sine. Siden jeg er oppvokst utenfor Norges grenser er russetida noe jeg selv ikke kan relatere til, men jeg krysser fingrene for at det blir en fin tid for dem (oss) alle. Jeg gleder meg til å følge dine betraktelser videre! Klem fra Amalia

    2. Amalia: Så kult at du leser bloggen. Amalia:-) Jeg har det supert, livet tar nye vendinger, noen planlagte og noen overraskende, jeg henger med så godt jeg kan. Jeg husker at våre jenter spilte fotball samtidig, det er noen år siden det også. Jeg håper du har det fint, jeg følger med fra FB-perspektiv og det ser ut som du har det bra!
      Takk igjen for at du brukte tiden din på å lese og kommentere:-) Klem, Sunniva

    3. Visst tar livet noen snodige vendinger 🙂 I disse dager klargjør jeg huset for visning og salg og så drar jeg sørover etter at Selma er ferdig på skolen. Min eldste datter er allerede i Lund og Selma håper på å komme etter, så da vil jeg ha begge jentene nære og det føles godt. 25 år i Norge har satt spor og det blir en overgang å returnere til Skåne, men jeg gleder meg og er klar for et nytt kapitel i livet mitt. Kos deg med våren og russen! Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg