Hvordan bli kvitt Solskjær?

Hei!

Mens jeg husker det: Gratulerer til alle mødre jeg kjenner og alle mødre jeg ikke kjenner. Dere er helter. Jeg vet hva dere gjør og jeg syns dere er utrolige. Kudos (spør en ungdom) til dere!

For en dag det har vært! Jeg våknet til Morgenlevering på dørmatten. Studinen i Sogndal har brukt deler av stipendet på budleverte sjokoladecroissanter til mammaen sin #hælledussen For å kunne gjøre mer enn å se på de croissantene dro jeg på meg joggeskoa og løp en runde rundt Kalvøya. Det var stiv kuling både i og mellom kastene og is gjennom mye av løypa. Har hun piggsko, tenker du kanskje. Nei, det skulle tatt seg ut, så dette ble en søndagsjogg med livet som innsats. .

Da jeg kom hjem bar det rett i dusjen. Skulle blant annet teste den nye lillashampoen jeg hadde kjøpt på Bli Vakker #deterlovåprøve For de som ikke vet hva en lillashampo er, så er det (tror jeg) en shampo med lilla pigmenter som er fin for å få has på gulskjær. Mulig det også kan fjerne Solskjær, derfor har jeg tipset Manchester United. Han henger jo i en syltynn tråd for øyeblikket #skjerpingolegunnar

Saken er jo at jeg begynner å få en del grått hår og det blir veldig stor forskjell på det som er farget og stripet og det grå som kommer ut. Så jeg tenkte at jeg kunne dempe det gule litt med den derre lillashampoen da. Men tror du det gule ble dempet? Nope. Hvis du har levd en stund, så husker du at vi lo veldig av gamle damer som hadde lilla hår. Hvis du ikke har levd en stund, så kan du sannsynligvis se det for deg likevel, eller spørre en voksen. Men dere, det er ikke gøy! Jeg så det med en gang jeg kom ut av dusjen. Nå har jeg grått hår med lillaskjær. Gå hjem og vogg Solskjær, det du står i blekner. Jeg er målløs. OG jeg har lilla hår. Det er en veldig krevende kombinasjon #floke Heldigvis begynner mange av de jeg omgås å se litt dårlig. Det er en ubetinget fordel på flere måter.

Her er det bare å gå med hodet høyt hevet, lilla eller ei #ikkele Det er flere utfordringer å løse. Jeg begynner å bli litt ferdig med russetiden,noe som i seg selv er overraskende. Det har vært fire begivenhetsrike år og jeg er så glad for hver eneste en av de røde og blå som har lest denne bloggen. Men vent nå litt, rødt og blått, blir ikke det LILLA? Ringen er sluttet godtfolk. Det er et tegn! Jeg får ikke skiftet navn på bloggen. Så jeg må snart lage en ny.

 

Eks Russebertemamma logger av for å #feiremorsdag #speileseg #kjøpeskaut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg